what's my age again?

Honeycombs, pom poms och andra dekoratiner köpte jag på partytajm.se. Ballongerna köpte jag på en affär som heter Kalasgott i Kungens kurva. Blommorna är köpte hos Blomsterprinsessan i Rönninge och Plantaget.
 
  Jag köpte (och fick från vänner) omaka kaffekoppar från olika loppisar. På Alla älskar Hembakat-mässan snubblade jag över några guldiga skedar som passade perfekt in i min dukning. Papptallrikarna köpte jag från Partytajm.se och i varje paket fanns det 12 st i 3 olika färger; rosa, gul och vit. Jättesöta! Även pappmuggarna är från Partytajm i färgen Ivory.
 
I helgen firade jag min födelsedag genom att bjuda in till afternoon tea. Det fanns skinksnittar, laxsnittar, scones, digistivekex, olika hårdostar, brieostar, marmelader, lemon curd, mini cupcakes, mini nutella pavlova, småkakor, brownies, blondies och såklart gräddtårta! Till tårtan hade jag pillat ihop en caketopper (gratis med sånt jag hade hemma istället för att betala 69:- i butik) och köpt "sprakande ljus". Jag trodde dom skulle spraka som tomtebloss men det var snarare några små knäppningar lite här och där. Lite av en besvikelse. Nåväl. Allting var jättegott och som vanligt såg man knappt att folk ätit sig mer än mätta när alla ätit färdigt. Precis som det ska vara!
 

Jag fick presenter också! Och vilka presenter! Mina vänner och familj känner mig ända ut i fingerspetsarna. Allting var sånt jag velat ha men varit alldeles för snål för att unna mig själv. Den största presenten (bokstavligt talat, maken fick köra in den på en pirra!) var en Kenwood, inklusive allt! Jag är så tacksam för vartenda sak ♥ Jag blev så glad för allting att grät en skvätt.

Tack till alla som kom och firade mig på min födelsedag!

Kommentera här: